‘Trendslation’: social media vertalen naar je eigen werkpraktijk

Gepubliceerd op: 01-06-2012

Wie nieuwe trends een beetje volgt, komt dagdroomtijd tekort. Je eigen presse-papier printen. Zien hoe je diepvriespizza gemaakt is door de verpakking met je telefoon te scannen. Met één berichtje op Facebook een actie organiseren die je duizenden bezoekers en nationale roem oplevert. The sky is the limit. Trends zoals de hier genoemde 3D printing, augmented reality en social media zijn door het hoge hocus-pocusgehalte razend populair. Leveren ze alleen sterke verhalen op voor in de kroeg of kunnen ze ook serieuze meerwaarde bieden voor je bedrijf? En zo ja, hoe pak je dat aan?

 

Om het hele artikel te lezen dient u eerst in te loggen.
Nog niet geregistreerd? Klik hier voor verdere informatie.

Bookmark and Share

Geef uw mening Er zijn nog geen stemmen uitgebracht
Reacties op dit bericht

Melding:
Er zijn nog geen reacties op dit artikel geplaatst!
 
Evenementen van SAI, NGI en BIM Media Evenementen van SAI, NGI en BIM Media
De volledige agenda
 
 
A+ / A-